Yobaz her yerde yobaz dedirten bir kitap. Efendim Tara Hanımlardan çok yok bunu önce bi bilelim. Kolay değil yani doğduğun andan itibaren o kadar çok manipülasyona uğrayıp başarılar kazanmak. Babası hristiyan mormonlarından, tıp düşmanı,ilaçsavar, devlete ve tüm doktorlara illüminati ajanı olarak bakan ve oradan kazanılan paraları şeytanın ödemesi olarak gören bir adam. Bu adamla geçen bir ömür. Okula göndermeyen ve evde eğitim uygulayan,tüm kadınlara çok kolay etiket yapıştıran biri. Yabancı geldi mi? Hayır asla. Sizden çok var amcalarım. Kendi gibi olmayanı yok sayan düşman gören sağ ve solda aşırı uç kesim. Yobaz işte her yerde yobaz. Rabbim bunlara rağmen başarılara ulaştırsın tüm insanlığı !