Nigar

Nigar
@nigargafarova
"Hiçbir şey olduğu gibi kalmaz.Bazen görünen,gerçeğin kendisi değildir.Bu da geçer..."
Sayfa 36·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir Mutluluk Ve Acı Kalıcı Değildir
"İyi ya da kötü her şeye bir süre sonra alışmaya başlarsın.İyi olan sana ilk zamanlardaki gibi haz vermez,kötü olan da seni ilk zamanlardaki kadar üzmez."
Sayfa 35·Kitabı okuyor
Tercih mi Zorunluluk mu?
"Diğer insanlar için yaptığımız iyi şeylerin bizim tercihimiz olması gerekir."
Sayfa 30·Kitabı okuyor
1.Bölüm.
"Sen kendin için bir şey yapmıyorsan kim senin için bir şeyler yapacak?Eğer başkaları için önemli olmadığını hissediyorsan,ilkönce kendine şunu sormalısın:Ben kendim için önemli miyim?"
Sayfa 17·Kitabı okuyor
1.Bölüm
"İnsan hangi yola çıkarsa çıksın, başlangıç noktası kendisi olmalıdır."
Sayfa 17·Kitabı okuyor