gece

gece
@nightandstar
yaşıyoruz
boş hissediyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yine uykusuz bir gece.
yeni yılınızın güzel geçmesi dileğiyle.
yeni yıla girecek olmamız umrumda değil.
Edebiyat
yılbaşı hediyesi kabul ediyorum.
Etkinlik