gece

gece
@nightandstar
yaşıyoruz
ah şu zamanın ilişkileri. güzel seven insanlar kaldı mı?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ruh hâlleriniz bir öyle bir böyle. kendinize gelin, bana da boş yere duygu karmaşaları yaşatıyorsunuz.
Edebiyat
bazen çok yalnız hissediyorum. iğrenç bir duygu.
Edebiyat
kötü insanlarız.
Edebiyat