gece

gece
@nightandstar
yaşıyoruz
çirkin olabilirim bayım lâkin sizi çok güzel severim.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
eski bir inanışa göre; her iç çekişte kalp bir damla kan kaybedermiş.
Edebiyat
kırgınım. dudaklarımdan başka kelimeler dökemeyecek kadar yoruldum.
Edebiyat

gece

, bir kitabı okumaya başladı
Marissa Meyer
8.6/10 · 7,1bin okunma