gelmemeyegidenkız

gelmemeyegidenkız
@nightgirl13
ay ve su ; parlak ve berrak...
Puan vermedi·720 syf.··
2021 2. kitabı
Yazar,kitabında Sokak Nöbetçileri'nin içine ajan olarak gönderilen Helin Aktan'ın Sokak Nöbetçileri'inde aşkı,sevgiyi,merhameti,dostluğu ve daha bir sürü duyguyu öğrenmesini ve keşfetmesini anlatıyor.Bir genç kurgu olmasına rağmen bence gayet uygun bir dille yazılmıştı.(içinde argo sözcük,cinsellik vs. vardı ancak kadın karakterlerin ezilmemesinden ve erkek karakterlerin ilahlaştırılmamasından bahsediyorum.)Kitapta da yazarın bize dile getirdiği gibi aslında Sokak Nöbetçileri bir insan vücudunu ve aile kavramını oluşturuyorlar.Sokak Nöbetçileri aileleri tarafından istenmemiş veya aileleri olmayan çocuklardan oluşuyor.Lal'in anne şefkati,merhameti,empatisi,güveni...Bartu'nun babacan tavırları ve kendine olan öfkesi...(genelde en sevilmeyen karakter Bartu olarak duyuyorum ama bence bu hikayedeki en güçlü ve en acı çekmiş kişi Bartu.)Işık'ın gücü ve güzelliği...(gerçekten Önder'in Işık'a yaptıkları affedilmez.)Yankı'nın her zaman ne olursa olsun başka bir yol araması ve korkularının üzerine gitmeyi öğretmesi.Herkesin onu mükemmel sanması ama onun da bir insan olarak belirli sorunları olması...(yazara erkek karakteri mükemmelleştirmediği ve ilahlaştırmadığı için gerçekten çok teşekkür ediyorum.)Mutlu'nun asla bitmeyen neşesi ve her ne olursa olsun daima ortamı ismi gibi mutlu bir hale sokması...Ve Helin...Baş karakterimiz aynı zamanda romanın dilinden dinlediğimiz karakterimiz.Asla affetmeyeceğim bir karakter.İyi ve masum bir karakter olabilir ama en yapılmayacak kişiye gidip ihanet etmesi benim gözümden düşmesine sebep oldu.Tabii ki iyi yanları da var.Ama gerçekten affedilemeyecek bir karakter olduğuna inanıyorum.Onun dışında bence çok güzel bir kitaptı yazarın betimlemeleri bence çok dozundaydı.Eğer gençlik ve genç kurgu seviyorsanız bu yazıyı okumayı bırakıp derhal bu
Roman
Sokak NöbetçileriAslı Arslan · İndigo Kitap · 202116bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·448 syf.··
2020 64. kitabı
Sonu hiç beklediğim gibi değildi...Birinci kitap zaten iki ve üçüncü kitabı tabiri caiz ise ezer geçer.Üçüncü kitapta çok fazla Damla ve Göktuğ diyalogları vardı.Bir saatten sonra bu diyaloglar beni sıkmaya başladı.Umut...Hiç bir şekilde akıl sağlığıyla dünemiyor.Her şeyi kendi kendine çözmek istiyor.Çok saçma.Keremsu ve Umut pekala da güzel bir çiftti ancak bu kitapta fazla cıvıklar.Finali hiç beklediğim gibi değildi.Beklentilerim çok yüksekti çünkü yazar o şekilde yanıstmış.Beğendiğim bir seri.Kötü yanları da yok değil.
1000Kitap
Güneşi Söndürmem Gerek 3Emre Gül · Ephesus Yayınları · 20202,518 okunma
Puan vermedi·120 syf.··
2020 50. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 24 Eylül 2020 15:46
gerçekten çok güzel bir serüven,roman değil de daha çok hikaye tarzında olmuş bu eseri stefan zweig'in bir erkeğin bir kadının iç sesi olması beni çok etkiledi. günümüzdeki pek çok kadın da bu durumda,istemedikleri bir ilişki yaşıyorlar ve daha sonra bu ilişkiye son verince nasıl olur nasıl yapar gibi sorularla karşı karşıya kalıyorlar.kitap tam olarak bunu ele almasada en çok dikkatimi çeken durum bu oldu.zaten stefan zweig in eseri... ben çok beğeniyorum ve yine müthiş bir eser olmuş. okuyun,okutturun :)
Edebiyat
Bir Kadının Hayatından 24 SaatStefan Zweig · Venedik Yayınları · 2019151,1bin okunma
Puan vermedi·400 syf.··
2020 48. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2020 23:23
Harika bir kitap betimlemeler olsun yazarın anlatım tarzı olsun gerçekten harika özellikle Anne o kadar güzel konuşuyorki bırakın kitaptaki karakteri size bile kendini sanki gerçekten konuşurcasına dinlettiriyor. Zaten hikayeside oldukça orjinal çok başarılı bir kitap Netflix de bu kitaba uygun bir dizi çıkarmış.Fragman biraz kötü olsada tamı tamına her sayfası anlatılmış,prodüksüyon da çok güzel.Oyuncularda gerçekten çok samimi oynamış ve kitaptaki fiziksel özelliklere sahip hemen hemen hepside var. tek kelimeyle özetlersek MÜKEMMEL
Edebiyat
Yeşilin Kızı Anne 1L. M. Montgomery · Ren Kitap · 017,9bin okunma
Puan vermedi·240 syf.··
2020 26. kitabı
Hanzade Serviye teşekkür ederek başlamak istiyorum okumayı bana sevdiren ilk kitap... yıllarca tekrar tekrar okuduğum tek kitap... Hanzade Servi beni her kitabında olduğu gibi bu kitabındada farklı bir dünyaya çekmeyi başardı... en muhteşem ve en sevdiğim yazar ve kitaplardan birisi... Beyza alkoç ve Beyza Özaydından sonra tabii...
Kumdan SalıncakHanzade Servi · Tudem Yayınları · 2013198 okunma