Zannediyorum ki tasavvuru bile baş döndüren bir süratle hiç durmadan koşup giden bu hayat ve bir avuç toprağının doğru dürüst esrarına varamadığımız bu karmakarışık dünya beni bir buğday tanesi, bir karınca gibi ezip geçiverecek…
Minimini kafalarımızı ukalaca kitaplar, birbirinden çürük bilgiler, neticesi olmayan hesaplar ve Allah kahretsin, karmakarışık menfaat düşünceleri dolduruyor.
Ağızdan çıkan her söz bir yanlış anlamaya gebedir. İnsan demek,belli bir algı seviyesindeki varlık demektir. Ve herkesin doğrusu ise kendi idrak filtresinden geçmiş bilgidir. Bu sebeple insan sayısı kadar doğrudan bahsedebiliriz ki bu da insan sayısı kadar yanlış anlamanın da olduğunu gösterir.