-Tanrı’nın güneşi bu denli güzelse sen bir de ötekini düşün .
-Hangi öteki güneşi Adam ? Çok büyük olan bunu tanıyorum bir tek.
- Daha da büyük olan bir başkasından söz etmek istiyorum. Yüreğimizde doğan güneşten. Umutlarımızın güneşinden. Düşlerimizi de uyandırmak için göğsümüzde uyandırdığımız güneşten.”
Bütün mutluluklar geçicidir; ister bir hafta sürsün ister otuz yıl, son gün geldiğinde aynı gözyaşları dökülür ve bir gün daha sürsün diye cehennem ateşlerine razı olunur.