İnsanlar, birini sevmenin en muhteşem duygu olduğunu söylerdi. Ama öyle değildi. Kesinlikle en kötüsüydü. Onları ne kadar çok seversen, gittiklerinde o kadar çok acı çekerdin.
“O odaya girdiğinde gözlerinin parladığını biliyor musun?”
Öne doğru bir adım attı. “Yıllarca kendini işine gömmeni, giderek daha da içine kapanmanı izledim. Bir şeyin...Birinin seni
kendini kapattığın karanlık çukurdan çekip çıkarabileceğine dair umudumu kaybettim. Sienna bu eve taşınana kadar yarı ölü gibiydin. Ve şimdi, sanki sonunda yaşayanların dünyasına geri dönüyorsun.”