"Biri köşesinde ağlıyor, yemiyor, içmiyor hayatı kendine zehir edip mahvediyor; diğeri de kafasını yastığa koyduğunda gayret rahat bir şekilde uyuyor, geziyor tozuyorsa bu aşk değil, adaletsizliktir. Haksızlıktır. İnsan çok sevdi diye böyle bedeller ödemeye mecbur bırakılmamalıdır."