Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Gönderi Oluştur

Nihal Özkan

Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak ve kibar olmaz.
Reklam
Nihal Özkan tekrar paylaştı.
“ Hatalar yaptım, pişmanlığımı yaşadım. Mutlu da oldum, zor zamanlarda geçirdim. Düştüm ama tekrar kalktım. Yoruldum ama asla pes etmedim. İhaneti de gördüm, yarı yolda bırakılmayı da. Sırtımdan da bıçaklandım, gözlerimle de şahit oldum. Her türlü zorluğa göğüs gerdim ve bu günlere öyle geldim. Artık kimsenin yokluğu beni korkutamaz. Ben kaybetmekten korktuğum her şeyi özgür bıraktım. ”

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Oysa kızın gözlerinde gördüğü şey ruhtu... hiçbir zaman ölmeyecek olan ebedi ruh.
Sonunda o kadınla karşılaşmıştı; kadınlar hakkında konuşmaya alışık olmadığı için pek düşünmediği, ama günün birinde karşılaşacağını belli belirsiz de olsa umduğu kadınla.
Reklam
Nihal Özkan
Bir kitabı okumaya başladı
Martin Eden
Martin EdenJack London
9.1/10 · 90,2bin okunma
136 syf.
·
Puan vermedi
Toplum Sözleşmesi
Toplum SözleşmesiJean-Jacques Rousseau
8/10 · 13,9bin okunma
Nihal Özkan tekrar paylaştı.
Yapılmaması gerekenleri yaptıktan sonra, ne yapılması gerektiğini anlayabiliyoruz. Bu geç kalmışlık değil, yaşanmışlık.
Kader Çakır
Kader Çakır
Aynı liderler altında ve sürekli iletişim içinde yaşayarak birbirlerinin evine girip çıkan ya da birbirleriyle evlenen ama başka geleneklere tabi olduklarından ortak miraslarının gerçekten kendilerinin olup olmadığını asla bilmeyen halklar arasında farklı yasalar ancak kargaşa yaratır.
Nihal Özkan
Bir kitabı okumayı düşünüyor
Bir Psikiyatristin Anıları
Bir Psikiyatristin AnılarıIrvin D. Yalom
8.2/10 · 3.531 okunma
Reklam
Nihal Özkan tekrar paylaştı.
Schopenhauer
İnsan hiçbir zaman mutlu değildir ve tüm hayatını onu mutlu edeceğine inandığı şeyin peşinde geçirir. Amacına nadiren ulaşır, ulaşsa da zaten hayal kırıklığına uğrar.
Sayfa 322 - Pegasus YayıneviKitabı okudu
Toplum hali, ancak herkesin bir şeyleri olması ve hiç kimsenin fazla bir şeyi olmaması durumunda insanlar için avantajlı olur.
Sayfa 38
Savaş ilanları, kudretlilere uyarıdan ziyade tebaalarına uyarıdır. İster kral olsun, ister bir şahıs ya da halk; çalan, öldüren ya da hükümdara savaş ilan etmeden tebaayı elinde tutan bir yabancı düşman değil hayduttur.
Sayfa 24
Onlara göre (Grotius vd) galip gelenin mağlup olanı öldürme hakkı olduğundan, mağlup olan özgürlüğü karşılığında hayatını satın alabilir. Bu anlaşma her ikisinin de işine yarayacağından meşru sayılabilir. Fakat mağlupları öldürmeye yönelik bu sözde hakkın hiçbir durumda savaş halinin bir sonucu olmadığı açıktır.
Sayfa 23
Nihal Özkan
Bir kitabı okumaya başladı
İktisadi Düşünce Tarihi
İktisadi Düşünce TarihiMark Skousen
7.9/10 · 60 okunma
199 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.