Bir oturuşta okunan tatlış bir kitap. İsmini sevmeyen bir kızın yaşadıkları belki ama içinde kıyısından köşesinden kendimizi bulduğumuz/bulabileceğimiz bir kitap. Öyle cümleler var ki aslında çok iyi bildiğimiz, çok basit gelen ama harbiden de öyle dedirten cümleler. Okuyun bence:)