KARANTİNA adlı kitabımı okuyup mesajla geri bildirim verirseniz çok sevinirim
Kader denilen döngünün içinde kıvranırken aşina olduğumuz duyguların bizi kara deliğine çektiğini fark ettiğimiz an değişim başlar
Acaba yaşamak nasıl bir şey diye merak ediyorum, dedikleri gibi öldürüyor mu acıları?
Aç sevinçleri hayatın tokluğuna bıraktım, hayatıma susuyorum şimdilerde.
Bu ülkede içindeki çocuk utanca boğulmuş o kadar insan var ki! Ben onlara yetişkin çocuklar diyorum. Bunlar kötü insanlar değiller ama her türlü kötülüğü de yapabilirler.