📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir tanrıya sahip olmak, ona hizmet etmekti. Beyaz Diş' in görevi bu idi. Korktuğu için hizmet ediyordu; sevdiği için değil. Sevginin ne olduğunu bile bilmiyordu o.
Fakir Baykurt anlatıyor;
"Beyim diyor, bizim yolumuz, köprümüz, çeşmemiz yok, kitaplığı ne yapacağız?"
Şöyle dedim kendisine:
"Eğer kitaplığınız olursa yolunuz, çeşmeniz, köprünüz de olur."