Nihan

Nihan
@nihansmetanoia
Puan vermedi·288 syf.··
2020 4. kitabı
En sevdiğim yazarlardan biri olan Paulo Coelho bu kitapta Brida isimli mistik bir genç kızın evrenin gizemlerine olan merakından doğan içsel yolculuğunu anlatıyor. Kendime ve yolculuğuma dair çok şey bulduğum ve beni derinden etkileyen, dönüştüren bir kitap oldu. Çokça mistisizm ögesi barındırmasından dolayı gerçek dışı ve kayda değer bulmayanlarda aynı etkiyi yaratmayabilir ancak sizin de yolunuz Brida gibi spiritüalite, ruh eşi, aşk, reenkarnasyon, evrenin gizemleri gibi kavramlarla kesişmiş ve spiritüel bir yolculuğa çıkmışsanız kendinizden çokça şey bulacağınız, yolunuza pusula olabilecek, gerçek aşkı ve evreni nasıl algılamanız gerektiğine dair yeni pencereler açabilecek bir kitap. “Her ne kadar o günden önceki dünyayı hiç hatırlamadığım için seni ezelden beri tanıyormuşum gibi gelse de, seninle ilk karşılaşmamızda sana Karanlık Gece'yi gösterdim. Kendi sınırlarınla nasıl yüzleşeceğini görmek istedim. Benim Ruh-eşim olduğunu ve öğrenmem gereken her şeyi bana öğreteceğini biliyordum -Tanrı bu yüzden kadınla erkeği ayırdı.''
BridaPaulo Coelho · Harper Collins · 20093,964 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Nihan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.··
2020 4. kitabı
Paulo Coelho
7.5/10 · 3.964 okunma
''Sonra sen geldin ve ben bütün bunları anladım. Sen beni kendi yarattığım esaretten kurtarmaya, dünyaya ve dünyadaki şeylere özgürce geri dönebileceğimi söylemeye geldin. Bilmem gereken her şeyi anladım, seni tanıdığım bütün kadınlardan daha çok seviyorum, beni belki de istemeden ormana sürgün eden kadından daha çok seviyorum. Bundan sonra Aşk'ın özgürlük olduğunu hep hatırlayacağım. Öğrenmesi çok uzun yıllar alan ders işte buydu. Beni sürgüne gönderen de, şimdi özgürlüğüme kavuşturan da bu derstir.''
''Orman bana bunu öğretti. Senin hiçbir zaman benim olmayacağını, o yüzden de seni hiç kaybetmeyeceğimi öğretti. Yalnızlık içinde geçen günlerimde sen benim umudumdun, kuşkuya kapıldığım anlarda sen benim kaygımdın, inanç anlarında sen benim kesin kararlılığımdın. Ruh-eşimin bir gün geleceğini bilerek, kendimi Güneş Töresi'ni öğrenmeye adadım. Senin var olduğunu bilmek yaşamaya devam etmemin nedeniydi.''
''Her ne kadar o günden önceki dünyayı hiç hatırlamadığım için seni ezelden beri tanıyormuşum gibi gelse de, seninle ilk karşılaşmamızda sana Karanlık Gece'yi gösterdim. Kendi sınırlarınla nasıl yüzleşeceğini görmek istedim. Benim Ruh-eşim olduğunu ve öğrenmem gereken her şeyi bana öğreteceğini biliyordum -Tanrı bu yüzden kadınla erkeği ayırdı.''