"Semt, altı kol iskambil oynar gibi sinyaller,işmarlar,manyeller ile sessiz sedasız inliyordu ki,tüpgaz dağıtımı yapan bir kamyonet,hoparlöründen yayılan sinir bozucu bir melodi ile geçti.Hemen ardından rakip firmanın kamyoneti,kendi melodisi ile geçti.Semtin veletler korosu "Ooo, ayıpsın ayıp!" nakaratı ile geçti.Nakarat,on metre yürüdü, "Ablanı alacağım,enişten olacağım,sana koca bulacağım" faslına geçti.Bastonlu dedeler "Bu son fasıldır ey ömrüm,nasıl geçersen geç" ile geçti.Vakit geçti.Esnaflar kıraathanesi'nin televizyonunda, Tütüncü Roza göğüsleri ile bir kadın şarkıcı,ağır sahra topları gibi geçti.Geyik bakışlı iki turist ve boya sarışını bir fıstık geçti.Delikanlılar tek topuk üstünde kıza dönüp,su altı sekronize yüzücü vaziyeti alıp şarkıya geçtiler: "Kız hepsi senin mi?".Boya sarışını fıstık "Misafir ol gel bana, börekler açayım sana" edasıyla hafif şıkıdım geçti.Görmüş geçirmiş,hayatın sırrına ermiş kadın sesli bir kız çocuğu,bakışı çakal bir taksicinin kaset çalarında geçti: "Bana herşey seni hatırlatıyor."