nil kitap

nil kitap
@nil_kitap
Okumak insanı güzelleştirir, paylaşmak mutlu eder Kendi halinde bir okur instagram.com/nil_kitap nilpin.blogspot.com/?m=1 Alıntılarım: instagram.com/nil_inguncesi
Hep gidenin hikâyesi yazılır, ben kalanın da hikâyesini yazmaya geldim Eleni..
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi
"Kızlar, analarının kaderini yaşarmış..." Kadın hikayeleri okumayı sever misiniz ? Ben severim hele ki empati duygumu coşturacak bir eserse elimdeki tadından doyulmaz tıpkı dün okumaya başladığım elimdeki eser gibi..Neyse daha fazla uzatmadan incelememize dönecek olursak ; Herkesin genel geçer bir durum saydığı yukarıdaki cümleyi her okuyuşumda "nasıl ya devir değişmedi mi hiç?" diyerek çok saçma bulurdum küçükken şimdi ise... Maalesef ülkemizin insanlarının bölgesel farklılıklarına tanık oldukça bu durumu hâla daha yaşayan insanların olduğunu görüyorum. Tıpkı yazarımızın eserinde bahsettiği Hatice ve anasının yazgısını yaşayan Reyhan gibi. Benim küçükkenki isyankarlığımı gördüğüm sevgili Melis çabanı , yazgıyı değiştirme gayretini o kadar takdir ettim ki.. Melis ile " umut" kavramını heyecanla yaşamaya devam ettiğim Her Ay Okuyanlar Kulübü etkinliğj sayesinde başladığım okumamın sonlarına gelirken dayanamayıp paylaşmamdan da anlayacağınız üzere tavsiyemdir arkadaşlar!!
1000Kitap
YazgıNebiye Sevük · Parlayan Kitap · 202523 okunma