çok beğendim. masalsı anlatımıyla etkileyici ve sürükleyen bir anlatı. okurken nuh tufanı zamanına gerçekten gittiğinizi ve o dönemde yaşadığınızı hissettiriyor. çok tavsiye ederim.
güzel bir kitap. yazar konuşma cümlelerini biraz karışık yapmış ama anlaşılıyor. klasik şems-mevlana kitaplarından biraz farklı türde yazılmış. şems'in gözünden anlatılıyor olaylar. ama olaylardan çok aşka ve Allah'a bakış açılarına değinilmiş. okunmaya değer.
Aşkın GözyaşlarıSinan Yağmur · Karatay Akademi · 201021,3bin okunma