NİLAY ÖZTÜRK

Ayrılmak, gidenin , kalanın kucağında bir kucak kor bırakmasıdır, yanar durursunuz kül olana kadar.
Sayfa 72 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
"Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir, " dedi, "bölündükten sonra tanımaz birbirini parçalar." "Bence gidenin, kalanın kucağında bir kucak kor bırakmasıdır," dedim. "Siz çok yanmışsınız ," dedi. Diyemedim ki: isterdim, kucağında bir kucak korla kalan ben olayım.
Sayfa 71 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Her gün gelirmiş mektupları önceleri. Haftada bir gelir olmuş. Hafta uzunmuş, ama razıymış, ayda bir gelir olmuş. Ay daha uzunmuş, ama ona da razıymış. Bir ritmi olsun yeter diyormuş, ben beslerim ruhumu azar azar.
Sayfa 70 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Önemsenmemek ne korkunç.
Sayfa 54 - Can Yayınları·Kitabı okudu

NİLAY ÖZTÜRK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·107 syf.·
2022 4. kitabı
Ethem Baran
7.7/10 · 371 okunma
Reklam