NİLAY ÖZTÜRK

"Gözün kaderi görmek, kalbin kaderi yanmaktır evladım," dedi babam. Tüm gücünü toplayıp "Göz elli kişide kalp birinde kalır," dedi sonra.
Sayfa 176·Kitabı okudu
Reklam
"Ayrılıkla ölüm fena halde birbirine benziyor, biliyor musun?" dedi babam. "İnsan öldüğü yaşta kalırmış. Yani kaç yaşında ölürsen geride kalanlar seni hep o yaşta hatırlarmış.Zannedersem, insan birinden ayrılınca da aynı yaşta kalıyormuş," dedi.
Sayfa 174·Kitabı okudu
Herkes arkasında bir şey bırakır bir gün. Bir işaret, bir söz, bir bakış... Ben sana keder, sana veda, sana tutulması zor bir yas bıraktım; üzgünüm.
Sayfa 166·Kitabı okudu
Kalbinde derin bir çizikle gezenin, günün birinde her ne pahasına olursa olsun yaranın müsebbibini affetmesi kadar kederli ve ağır bir şey yoktu dünyada.
Sayfa 156·Kitabı okudu
Tıpkı bazı hikayeler gibi, hayat da boşluklarla doluydu ve her ne olursa olsun tamamlanmıyordu.
Sayfa 113·Kitabı okudu
Reklam