NİLAY ÖZTÜRK

Yağsın durmadan, yağsın ve örtsün üstümü bu çiçek kokuları, neredeyim ben? Gözlerimde yaş, dilimde dua. Öldüm ve bir bahçeye gömüldüm.
Sayfa 209·Kitabı okudu
Reklam
Gönüle küskün olmaktan kötü bir şey yok şu dünyada.
Sayfa 157·Kitabı okudu
Hani ne demiş adam" Bir ayrılık, bir yoksulluk, bir ölüm".Bizimki birincisi şimdilik.
Sayfa 157·Kitabı okudu
Her derdin ilacı; bir tatlı tebessüm, iki güzel söz.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Insanoğlunun bir yerde, bir işte yalnız olmadığını anlaması ne kadar güzel bir şey. Kalpten kalbe giden yol bu olsa gerek.
Sayfa 30 - Dergâh yayınları·Kitabı okudu
Reklam