Kitaba başlarken hiç beklentim yoktu hatta biraz ön yargılıydım diyebilirim. İlk 100-150 sayfasında da böyle devam etti. Kitabın sonunda öğrendiğimiz şeyleri başlarda tahmin etmek çok da zor değildi. Ama kitap çok akıcıydı. Hepimizin ezbere bildiği klişeleşmiş bir masalı gayet özgün bir şekilde uyarlamış yazar. Devamında ne olacağını da merak ettim açıkçası, daha kitabı bitirmeden serinin 2. kitabının siparişini verdim. Giriş kitabı olarak gayet iyiydi, diğer kitapların daha iyi olduğunu umuyorum.