Nilay Kurt

Nilay Kurt
@nilaykurt
"Çünkü sadece kendi kaderlerini bir gizem olarak yaşayabilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum."
Sayfa 67
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Birilerini sevindirmenin ve bundan sevinç duymanın ne kadar kolay olduğunu hissediyordum: İnsanın kendini açması yeterliydi, insandan insana canlı bir akış başlıyordu hemen, yükseklerden derinlere iniyor, derinlerden tekrar sonsuzluğa yükseliyordu."
Sayfa 63
"Çünkü bu inatçı suskunluğun altında bir kıpırtı olduğunu hissediyordum."
Sayfa 34
"Yaralı birinin her hareket edişinde yarasını hissetmesi gibi..."
Sayfa 12
"Acı çekmek için bile yetersizdim."
Sayfa 10