Birrokuur

Birrokuur
@nilaytkgz
Kırşehir
10 Temmuz
17 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Kendim'e gelmek için gitmek istediğim bir yol var nasip eyle Allah'ım 🤲

Birrokuur

@nilaytkgz
·
Gitmek, gelmek demekti bazen bazı vakitler. Kendine gelmek...
Sayfa 18·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkes bir yol tutturmuş gidiyor, Allah'a gitmeyen yol neye yarar.
Din
Ümitvar olunuz, en gür seda İslâm'ın olacak. Ümitvar olunuz, zaten en gür seda İslâm'ın.. kendimize dönüp, ben bu sesi ne kadar duyuyorum diye sorsak doğru adımı atmışız demektir.
Din
Dünya fani, Ömür kısa, Dava büyük, Talak az, Nefis düşman, Dost ise az, O yüzden işimize bakalım. Ne güzeldir sadece Allah'a kul olmak.
Din
...Her nakışta o mana: Öleceğiz ne çare?... -Necip Fazıl Kısakürek
Din