nil

nil
@nilbitmisbe
ben nil kitap okumayi ve anisi olan sarkilari dinleyerek kendime aci cektirmeyi severim
"Siyah iyiydi, siyah birçok şeyin üzerini kapatırdı."
Sayfa 225·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"İnsanların beni komik bulması oldukça ironik geliyordu ama içinde dönüp durduğum tüm kasvete rağmen etrafımdaki herkesi güldürüyordum."
Sayfa 223·Kitabı okudu
Edebiyat
"Sahip olduğunuz hayat berbat da olsa en iyi şekilde berbat yaşamalıydınız aksi takdirde yürüyen bir cesede dönüşmek kaçınılmazdı."
Sayfa 220·Kitabı okudu
Edebiyat
"Sen benim en iyi yanımsın." Ve sen de benim dünya çapındaki en büyük imtihanımsın.
Sayfa 207·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam