çıtçıtlıdosya

çıtçıtlıdosya
@nilestnc
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şey olursa yaz demiştin... Çok şey oldu Yazamadım...
Edebiyat
...ben o yumuşak, sevecen bakışı hissettiğim andan başlayarak sana vurulmuştum.
Edebiyat
"İyi olan hiçbir şey unutulmaz; ben seni asla unutmayacağım."
Edebiyat