Nilgün D.

Nilgün D.
@nilgundebik
2026’d daha düzenli bir şekilde kitap okuma kararı aldım. Sloganım:”Daha az ekran, daha çok kitap!” Umarım başarılı olurum
Türk Dili ve Edebiyatı
Ağrı
Fethiye, 2 Aralık
40 okur puanı
Temmuz 2018 tarihinde katıldı

Nilgün D.

, bir kitap okudu
10/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2025 13. kitabı
Ahmet Taşer
9.8/10 · 36 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·452 syf.··
Beğendi
·
2025 10. kitabı
Kızım, her anne babanın kabusu olabilecek bir konuyu ele alıyor; kayıp çocuk. Ebeveyn-çocuk ilişkileri, aile bağları, ergenlerin birey olma çabaları ve olası pişmanlıklar gibi konuları ayrı ayrı güzel bir şekilde işlemiş yazar. Özellikle anne-kız bağının nasıl bir güç ve aynı zamanda nasıl bir yük olabileceğini çok iyi yansıtmış. Olaylar yavaş yavaş çözülürken hem karakterlerin iç dünyasını hem de ilişkilerin karanlık taraflarını görmek, gerilimi her sayfada biraz daha artırıyor. Severek ve her sayfasında merakla okuduğum bir kitap oldu. Yazarın kalemini ve konuyu işleyişini çok sevdim. .
KızımT. M. Logan · The Kitap · 2025150 okunma

Nilgün D.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·248 syf.··
2025 7. kitabı
Nadia Shireen
9.9/10 · 50 okunma