Haklıydın. Yanlış olan bendim, hayatı hep başkalarıyla birlikte düşünüyorum. Bu doğru değil. Sevgili, arkadaş, dost, aile, hepsi bir yere kadar; tek gerçek, yalnızlığımız.
Bu dünyaya ait olmayan bir aydınlık değil bu, tersine, dünyanın güzel bir yer olduğunu anlatan, yaşam dolu bir ışık. Evgenia böyle bir ışığın içinden bakar işte.