📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap okurken bazen isimleri takip edememe gibi sorunlar yaşayabiliyorum... Bu kitapta da biraz öyle bir sorun yaşadım çünkü çok karışık isimler ve olaylar var. Yazarın dili çok güzel basit ve anlaşılır-ayrıca çevirmene de ayrı bir teşekkürler cidden- kitap hakkında yorumuma gelirsek toplumu çok güzel anlatmış. İnsanların bir şeyler yapması gerektiği ama herkesin sadece bunu düşünce olarak bırakıp bir şey yapmadığını gördüm. Gerçek hayatta böyke değil mi zaten? Bişeylerin değişmesini istiyoruz ama sadece istiyoruz. Herkes S.N i kurtarabilirdi, ama kimse kurtarmadı. Kısaca çok çıkarım yapılabilecek bir kitaptı. Ayrıca sadece eski geleneklerin ülkeden ülkeye farklılık gösterdiği kadar aynı olduğunuda gördüm.Son olarak kitabı içtenliğimle öneririm.