Nimet Kılıç

Nimet Kılıç
@nimet7005
8/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2017 428. kitabı
·
13 saatte okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2017 20:40
Çok akıcı bir kitaptı.İnsan bazı acıları uzaktan seyrederek tahayyül edemiyor.Savaş dediğimiz şey merhametten çok uzak.Yazar birkaç yıldır yaşanan acılara kısa bir kesit sunmuş.Ozellikle yöre olarak Mardin'in seçilmesi de manidar.Anlatilan Meleknaz gibi masum ve biçare binlerce genç kız olduğuna eminim.Kitabın sonuna geldiğinizde hikaye yarım kalmış gibi hissetsek de güzel kitaptı.
HuzursuzlukZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2017117,8bin okunma
Nimet Kılıç
bence de hikaye yarım bırakılmış sanki 2. bir kitap daha yazılacakmış hissi uyandırdı ben de.