Kitap arkadaşımındı, o okudu çok beğendiğini söyledi. Elimde kitabım olmadığı için hadi okuyum diye başladım. Ama ne kitapmış beni çok etkiledi. Kitabı okurken kendimle kıyaslamalar yaparak okudum, bazı yerlerinde ağladım. Çok beğendim. Okumayanlar için kesinlikle tavsiye ederim.