Açık, anlaşılır, yalın bir dil kullanılmış. Akıcı bir şekilde okunabiliyor. Başarılı bulduğum bir kitap ellerinize sağlık hocam. Hocamın önerisiyle okuduğum bir kitap muhteşem.
Bence mutlaka bir öğretmenin ya da öğretmen adayının okuması gereken bir kitap. Öncelikle bir öğretmen adayı olarak çok beğendiğim bir söz ile başlamak istiyorum "Önce insan sonra öğretmen olmak" kitapta beğenmediğim hiçbirşey yok verilen öneriler örnekler harika Asla sistem eleştirilmemiş. Önce birey kendini değiştirmeli. Çocukların psikolojini bizden istenilenleri anladım. Kitabın yazarı Hasan Yücel bu eserinden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.