Güneş doğduğunda nasıl karanlıklar yok oluyorsa dünyamızdaki her türlü baskı, zulüm ve haksızlık da inananların çalışmalarıyla yok olacaktır. İnanıyorsanız en üstünsünüz. Zafer ise inananlarındır ve zafer yakındır.
Siyonizm, diğer ibadetlere karışmıyor ancak sıra cihada gelince mani olmak için her şeyi yapıyor.Bütün gücünü seferber ediyor. İstediğin kadar namaz kıl, oruç tut ona karşmıyor. Ama devlet nizamına ,devlet yönetimine gelince islam'ı sokmuyor. Bunun için 200 yıldır irtica kampanyası yapıyor. Müslümanları sadece namaz kılan birer köle haline getirmeye çalışıyor.