''Yanındayken hep olabildiğince az konuşurdum. '' Gülümsedi.''Neden biliyor musun? Çünkü benim seni sevdiğim gibi senin beni sevmediğini biliyordum en başından beri.Zamanımızın kısıtlı olduğunu ve... Bir gün birden gideceğini ...Bu yüzdendi az konuşmamın sebebi.susup sevdiğim adamın sesini kulağıma, yanında olup yüzünü hafizama kazıyayım diye...