Nmincee

Nmincee
@nince
Dm kullanmıyorum.
Ne ölümün hüznü var, ne hayatın neşesi. “Nasılsın?” samimiyetsizliği ile “iyiyim” sahtekârlığı arasında bir yerdeyiz.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Evet, bir baharı hak ettim. Hiç kimseye hiçbir şey borçlu değilim.”
1000Kitap
Yalnızca kendinden kaçmak istemiyor, bir daha geri dönmemek üzere ortadan kaybolmak istiyordu.
Edebiyat
“Yalnızlık senden kolay hiç yorma kendini.”
1000Kitap