Nmincee

Nmincee
@nince
Dm kullanmıyorum.
“Ancak hayat dediğin nedir ki? Anlaşılmaz bir sır..”
Dergâh
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir zamanlar seni sevmiştim…”
Edebiyat
N’ olacaktı ki?
Hayat sizi öyle bir noktaya getiriyor ki, sonunda kendinizi leğen gibi hissediyorsunuz. Yumuşak gibi görünüyor ama her şekli almıyorsunuz, kolay kırılır sanıyorlar zira çoğu şeyden daha sağlam oluyorsunuz. Belli bir kapasiteniz olduğunu unutan da ne doldursam bu alır diye bekliyor. Taşınca da “n’ oldu ki?” diyorlar. N’ olacaktı ki?
1000Kitap
“Ben bu hayat için fazla ölüyüm albayım.”
Edebiyat