Nmincee

Nmincee
@nince
Dm kullanmıyorum.
“Beni daha fazla yaralayamaz, çünkü öldürdü.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Evrendeki en hacimli kalabalığı, yalnızlıktan gebermek üzere olan insanlar oluşturuyor..”
Edebiyat
“Dünya zaten umurumda değildi, çünkü her şey zaten fazlasıyla lüzumsuz ve kabaydı.”
Edebiyat
“Çok empati kuruyorsunuz ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır, ne insanlar bu kadar inceliği...
Edebiyat
Herkesten daha zayıftım çünkü herkesten fazla yaralanmıştım.
Edebiyat