Nmincee

Nmincee
@nince
Dm kullanmıyorum.
“Dünya zaten umurumda değildi, çünkü her şey zaten fazlasıyla lüzumsuz ve kabaydı.”
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Çok empati kuruyorsunuz ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır, ne insanlar bu kadar inceliği...
Edebiyat
Herkesten daha zayıftım çünkü herkesten fazla yaralanmıştım.
Edebiyat
Susarım.
Suskunluğum koca bir çığlığa dönüştüğünde çok uzaklarda olurum. Tüm akrabalarımdan, tanıdıklarımdan, hayallerimden, tutkularımdan… çok uzakta.
Edebiyat
Nasıl bir dünya burası? Herkes nereye gitti. Dilimi konuşan kimse yok mu ?
Edebiyat