Bugüne değin öfkesini hiç tutmamış Binali, kızgınlığını hiç sakınmamış. Şimdiyse kendisini öfkesinin akışına koyverecek kadar güçlü hissetmiyor. İlk kez kendini bir başkası gibi hissediyor ve ona göre davranmaya çalışıyor.
Ne zaman ki biri ona karşı koyuyor, ne zaman ki başkaldırıyordu biri, ancak o zaman farkına varıyordu onun. Demek ki başkaldırmayanlar insan değildi onu gözünde. Dünyada tek varoluş biçimi olarak başkaldırmayı mı anlıyor?