Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk olarak ben bu kitabı bugün tek oturuşta bitirdim hiç mola vermeden. Dilinin içeriğinin çok güzel olduğunu düşünüyorum 13 kişinin yollarının deprem ile metroda kesişmesi gerçekten çok özgün bir içerik olduğunu düşünüyorum. Fakat keşke biraz daha içi açılsaydı 300 sayfa olsa bile olurdu çünkü Esra-Selim onların gerçekten hikayelerini görmek isterdim özellikle Esra'nın kötü şeylerden sonra pişman olmasını görmek isterdim çünkü günlüğünde aslında pişman olduğu ortaya çıkıyordu. Yine keşke dediğim arkadaşların birbirni öldürmesi gerçekten çok kötü bir durum ve hepsi birer bölüm ile öldüler... Kesinlikle sonunda Oğuz'un ölmemesini ve 2.kitabının olmasını dilerdim. Oğuz 5 dk falan dayansaydı zaten kurtulacaktı. Yani kısacası ben Oğuz'un dayanıp kurtulmasını sonra bestegül ile beraber hayallerini gerçekleştirmelerini isterdim. Özellikle Bestegül ile Oğuz'un son anda birbirlerini görmeleri ve onun da fazla sürmemesi kötü geldi bana ve üzücüydü. Sonunda ağladım gerçekten duygusaldı.
Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz