2 gün içinde bitirdiğim bir kitap. Tanrısal bakış açısıyla yazılmış, fazlasıyla ve yerinde kullanılan betimlemelerle daha da içine çekiyor. Zevkle okudum, eğer fazla sanatlı ve ağır dillerden hoşlanmıyorsanız okuyabilirsiniz. Orijinal haline göre yine sadeleştirildiğini düşünüyorum. Bir kaç terim dışında gayet anlaşılır, sürükleyici bir kitap.