İnsanlara kolay kolay güvenmemem gerektiğini öğrenmiş olmam gerekirdi ama ben de böyle biriydim işte. Çabuk değer verir, çabuk alışır, çabuk güvenirdim. Bu yüzden de sık sık hayal kırıklığına uğruyordum. Yaşadıklarımdan sonra hâlâ birilerine güvenmeye hevesli olan aptal kalbime bakılırsa üzülmeyi hak ediyordum da.