nisa

"Âşık olmuştum. İnsanlığın bu en güçlü duygusunun böyle birdenbire taşması ne garip."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

nisa

, bir kitap okudu
10/10
·126 syf.·
4 günde okudu
·
2020 17. kitabı
Johann Wolfgang Von Goethe
7.5/10 · 150,2bin okunma
"Tanrı bilir ya, kaç defa yatağa yatarken bir daha hiç uyanmamayı istemiş ve hatta bazen bunu umut etmişimdir bile."
"Belki yüz kere onun boynuna atılmamak için kendimi nasıl tuttum bilemezsin. Ulu Tanrı bilir, karşınızda bu kadar çok güzellikleri görüp de onlara dokunamayışınız ne kadar da zordur!"
"Çok şeye sahibim. Ama onu düşünmek her şeyimi silip süpürüyor. Nelerim var! Fakat onsuz her şey bana hiç oluyor."