nisa

nisa

, bir kitap okudu
6/10
·154 syf.·
5 günde okudu
·
2020 12. kitabı
Kolektif
7.7/10 · 400 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Özgürlüğün arka yüzünde yaşama sıkıntısından, var olmanın zorluğundan başka bir şey yoktur; aşkınızın sonu kötü olursa, kendinizden başka kimseyi suçlayamazsınız. Sonuç olarak, bu özgürlük ağırlık yapar üstümüzde, bize yolumuzu şaşırtabilir. Yaşanması zordur, çünkü seçimler yapmayı, taahütlerde bulunmayı, sorumluluk almayı gerektirir. Ve isteklerimiz, bizi yeni bir güçlükle karşı karşıya bırakır: Aşkın sürmesini sağlayacak olan, bizden başkası değildir."
Sayfa 137·Kitabı okudu
"İyi yaşamak için sevmeliydik. Çünkü, şuna ikna olmaya başlamıştık artık: Hayat, sevince güzel."
Sayfa 106·Kitabı okudu
"Ve mutlu olmanın yolu, sevmekten geçiyordu."
Sayfa 104·Kitabı okudu
"Aşk; önceden planlamayan, pazarlığı yapılmayan, kendiliğinden gelişen, her şeyi altüst edebilen bu ilişki!"
Sayfa 81·Kitabı okudu