"Özgürlüğün arka yüzünde yaşama sıkıntısından, var olmanın zorluğundan başka bir şey yoktur; aşkınızın sonu kötü olursa, kendinizden başka kimseyi suçlayamazsınız. Sonuç olarak, bu özgürlük ağırlık yapar üstümüzde, bize yolumuzu şaşırtabilir. Yaşanması zordur, çünkü seçimler yapmayı, taahütlerde bulunmayı, sorumluluk almayı gerektirir. Ve isteklerimiz, bizi yeni bir güçlükle karşı karşıya bırakır: Aşkın sürmesini sağlayacak olan, bizden başkası değildir."