Nisa Öner

Nisa Öner
@nisaoner
Los árboles mueren de pie
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla...
Edebiyat
Reklam
Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz.
Edebiyat
İnsan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır.
1000Kitap
Sabahtan akşama kadar bir şeyleri beklersiniz ama hiçbir şey olmaz. Daima beklemeye devam edersiniz. Hiçbir şey olmaz. Bekler, bekler,bekler, düşünür, düşünür, şakaklarınız zonklayana kadar düşünürsünüz. Hiçbir şey olmaz. Yalnız kalırsınız.Yalnız. Yapayalnız..
1000Kitap
Yapacak, işitecek ve görecek bir şey yoktu, her yerde ve kesintisiz şekilde hiçlik hüküm sürüyordu, sadece mutlak bir uzamsızlıkta ve zamanın olmadığı bir boşluk.
Edebiyat