Nisa

Nisa
@niscolata
Sınıf Öğretmeni/MEB
Ege Üniversitesi
AĞRI
178 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Son günlerde sağlık sorunları nedeniyle psikolojim hiç iyi değil. İlk başta şiddetli soğuk algınlığı ardından gelen sessiz kalp krizi geçirdim. Ama şu an çok şükür kendimi çok iyi hissediyorum, biraz kafamı toparlamam, stresi azaltıp yönetmek için kendime biraz vakit ayırmam gerek. Şimdilik benden bu kadar,kendinize ve sağlığınıza iyi bakın.✌🏻
Alıntı
Nisa
Allah hayırlı şifalar versin inşallah. Sağlık elden gidince hiçbir şeyin değeri kalmıyor, haklısınız. Yine de şükrü dilden, tedbiri elden bırakmamak gerek. Allah yardımcınız olsun...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okuyacağın kitabı başkasının belirlemesine izin verme
https://1000kitap.com/bidunyakitapgrubu1 Arkadaşlar sık sık aklıma takılan ve bazı arkadaşların çokça sitem ettiği, belli başlı kuralları yerine getirmedikleri için gruptan atıldıkları okuma gruplarını tartışmaya ne dersiniz? Bu gruplara rağbet arttıkça egosu tavan yapan aynsanlara(!) da kötülük yapmıyor muyuz? Çok mu gerekli? O gruplar olmadan kitap dostlukları kurulamıyor mu? Özellikle belli başlı kurallar koyup o kurallar çerçevesinde istedikleri kitabı okumaları empoze eden okuma gruplarının ne kadar doğru olduğunu düşünüyorsunuz? Zaten toplum olarak yeteri kadar kuralla boğuşuyoruz, bir de kitap okurken saçma sapan kurallar koyulmasına gerek var mı? İsteyen istediği kitabı okumalı! Yok efendim şunu yapmazsan gruptan atarız bunu yapmazsan gruptan atarız aktif olarak katılmazsan gruptan atarız gibi saçma sapan kurallar insanlara dayatılıyor ve insanlar da bu kuralların kölesi oluyor. "Hemi de modern köle!" Saçma değil mi? Kardeşim özgürsün sen, istediğin gibi davranır, istediğin kitabı okur, istediğin zaman incelersin, bırak şu saçma sapan kuralları emirleri, okuma gruplarını ve kendin ol!
Modern kölelere hayır!!!
Nisa
Maşallahın var, yine yargı dağıtıyorsun 😂 Bahsi geçen gruptan bana da 3 defa teklif gelmişti gruba katılmam hususunda. İnceledim biraz grup paylaşımlarını. Ortak fikirlerle kitap seçilmesi hoş elbet ama o kadar üyenin kafasına göre tek ortak kitap seçildiğine inanmıyorum. Beni irite eden kısmı; Zoom aracılığıyla görüntülü ve sesli bir şekilde okunan kitaplar hakkında zorunlu görüş belirtmek, kitabı tartışmak olmuştu. Kimse bir şeye mecbur bırakılmamalı diye düşünüyorum. Niyetlerinin kötü olduğunu düşünmüyorum ancak kurallar dayatılarak yaptırımlar uygulamak gerçekten hoş değil. Kitap okumak, okutmak, okunmasına vesile olmak muazzam; umarım kuralsız ve daha özgür biçimde yapılır bu eylemler...
Bu Ramazan Bayramı son yüzyılın en hüzünlü Ramazan bayramlarından birisi.. Bizler huzur ve güven içinde bayramı kutlarken silahlar altında kutlayan kardeşlerimizi unutmamamız lazım hayırlı bayramlar 🙋🏻‍♂️ Allah bütün mazlumların şerefini artırsın 🤲🏻
Nisa
Amiiiinn amiiinnn🤲🏻🍬🌸
İnsan, sonunda istediği yere vardığında yolda başına gelenleri unuturmuş. Eskilerin dediği gibi: "Geçince, olmamışa dönersin."
BÜNYAMİN ÖZER isimli okura yanıt verildi
Nisa
Amin ecmain inşallah.
İnsan, sonunda istediği yere vardığında yolda başına gelenleri unuturmuş. Eskilerin dediği gibi: "Geçince, olmamışa dönersin."
BÜNYAMİN ÖZER isimli okura yanıt verildi
Nisa
Velhasıl kelam, maalesef ki hepimizin başına gelmiş/gelebilecek bir durum bu.