Ferhat gümüştekin

Ferhat gümüştekin
@niyetsiz_che
"Gerçeğin mayası gözle görülmez "
Makine mühendisi
üniversite
istanbul
İstanbul
7 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
9/10
·152 syf.·
Beğendi
·
2021 6. kitabı
Sigmund Freud
7.9/10 · 5,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
"insan ,hayvan ile üstinsan arasına gerilmiş bir iptir , altında uçurum olan bir ip " Nietzsche 'nin insanlığa verilmiş en güzel hediyesi Ah Friedrich Nietzsche . Bu kitap hakkında o kadar çok yazacak şey var ki . Benim için kendi paramla aldığım ilk kitap ve Nietzsche ile tanışma kitabım.Bez kaplamasıyla birlikte çok güzel duruyordu rafta .Elimden hiç bırakamadığım metrobüste ayakta yemek yerken her yerde sindire sindire okuduğum ,her cümlesindeki ters köşelerinde ufak bir tebessüm ettiğim en sevdiğim kitap. Böyle Buyurdu Zerdüşt ; insanın kendini geliştirme yolunda, evriminin devam etmesi için kendisini ve çevresini tanıması için gereken bilgiyi insanın kendisinde zaten var olduğunu fakat insanın zihnini kontrol edebilmesi için ruhunu ve aklını özgür bırakıp keskinleştirmesi gerektiğinin üzerinde duran mükkemmel bir kitap. Birey ve bireyin zihni üzerinde durduğu için Nietzsche , Freud gibi bilinçaltı konusunda keskin fikirleriyle ün salmıştır. Nietzsche bir sözünde " Kitaplarımı , delirmeye yaklaştığım ve delirdiğim zaman yazarım ." der.Birey zihni üzerindeki bu denli araştırmaları ve gözlemlerinden sonra eserlerinin ağır dilini sadeleştirip anlaşılacak bir şekilde "bir sonraki asrın kitabı ' yani Böyle buyurdu Zerdüşt'ü yazmıştır. Kendinizi anlamak toplumu anlamak ve hareketlerimizin altında neler yatıyor ,biz ne denli insanız bunların cevabını arıyorsanız bu kitap tam size göre. İyi okumalar dilerim .
Böyle Buyurdu ZerdüştFriedrich Nietzsche · Koridor Yayıncılık · 201747,7bin okunma
9/10
·690 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Tabiki Adam Fawer'dan Olasılıksız kitabını okumuşken 'empati' kitabını da okumamazlık olmazdı.Çoğu kişiye göre Olasılıksız'daki olaylar ve sürükleyicilik daha yoğun olsa da bana göre empati kitabı daha gizemli ve sürükleyici idi .İki yetenekli farklı insan iki farklı hayat ve bir yetenek avcısı.Bilim kurgu -fantastik dalında işlenmiş olması da beni bir hayli heyecanlandırıyordu.Betimlemeler ve akıcılık Adam fawer'ın ne denli bir hayal gücü olduğunu gözler önüne seriyor .Okunmuş araştırılmış olaylar olduğunu farkediyorsunuz her iki kitapta da bilimden uzaklaşmadan hayalinizde canlandırarak ilerliyorsunuz . Sanki gerçekten olayları 3. Kişi olarak izler gibi .Yine bir macera arıyorsanız Empati kitabı sizindir . İyi okumalar .
EmpatiAdam Fawer · April Yayıncılık · 202337bin okunma