"Dünya İmparatoru" olan ABD değil, Rockefeller ailesidir aslında! Örneğin: Reagan, Bush, Clinton, Obama veya Donald Trump "ABD Başkanı" değil Rockefeller'dır asıl başkan!
ABD rejimi "plutokrasi" dir. Yani, yönetme erkini maddi açıdan üstün birkaç kişinin paylaşmasını öngören oligarşik yönetim biçimidir. Bu, cumhuriyet rejiminden daha iğrenç, monarşiden daha despotik, aristokrasiden daha merhametsiz, bürokrasiden daha bencil bir varsıl yönetimidir!