🧡 Bazı şeyler kader mi? Yoksa bizim seçimlerimiz mi?
Yada bizim onları seçmemiz için var olan bir kader mi?
İnsanı bir cevap vermek gerekirse; her ikiside aslında..
Kader neydi? Kontrol edemediklerimiz…
Mesela;
Nerede doğduğun, Ailen, Genetiğin, Karşına çıkan bazı insanlar, Bazı beklenmedik olaylar…
Seçimler?? Bizim kontrolümüzde olanlar..
Mesela;
Kırılınca kabuğuna mı çekileceksin, yoksa güçlenmeye mi çalışacaksın?
Pes mi edeceksin? Yoksa daha hırslı bir şekilde devam mı edeceksin?
Korkup sinecek misin? Yoksa üstüne mi gideceksin?
Affetmeyi mi seçeceksin, kin tutmayı mı?
Aslında olay şu;
Hayat sana bazı kapılar çıkarır (kader).
Ama kapıyı açıp açmamak, içeri girince ne yapacağın senin karakterin + bilincin + cesaretin.
Yani kader sana sahneyi kurar,
rolü nasıl oynayacağını sen belirlersin.