İnsanların işine gelir “sen çok değiştin” demek..
Çünkü:
Sen sınır koyarsın → değiştin
Eskisi gibi alttan almazsın → değiştin
Kendini düşünmeye başlarsın → değiştin
Susmaz, söylersin → çok değiştin
Oysa çoğu zaman değişen şey karakter değil,
tahammül eşiği + farkındalık seviyesi oluyor.
İnsanlar seni, onlara sağladığın konfora göre tanıyor.
O konfor azalınca da “eski sen”i özlüyorlar.
Aslında özledikleri kişi sen değilsin;
senin onların hayatındaki “kolay versiyonun.”